İçeriğe geç

Xiaomi Garantisi Hangi Firma

Xiaomi garantisine kim bakıyor?

EVOFONE, Genpa ve OUNO yetkili servisleri Xiaomi Türkiye garantili ürünler için kullanıcılara hizmet vermektedir. Bu servisler şu anda; İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Adana şehirlerinde bulunmaktadır. Diğer şehirlerdeki kullanıcılar ürünleri kargo ile servislere ulaştırabilmektedir.

Xiaomi’ye hangi servis bakıyor?

KVK Teknik Servisi, 8 ayrı servis noktasında orijinal Xiaomi ürünleri için yetkili Xiaomi servis sağlayıcısı olarak hizmet vermektedir.

Xiaomi Türkiye distribütörü hangi firma?

Evofone – Resmi Xiaomi Türkiye Bayisi

Xiaomi Türkiye garantili nedir?

“Xiaomi Türkiye Garantisi” satın aldığınız cihazın Xiaomi Türkiye tarafından yetkilendirilmiş satış kanalları aracılığıyla Türkiye’ye ithal edildiği ve bu ürünlerin servis kalitesinin Xiaomi Türkiye tarafından doğrulandığı anlamına gelir.

Xiaomi Türkiye garantisi genpa mı?

Merkezde, Xiaomi Türkiye garantili tüm telefonların yanı sıra, Xiaomi aksesuarları ve ekosistem ürünlerinin Genpa Teknik Servisi kapsamında bakımı yapılıyor.

KVK hangi markalara bakıyor?

Samsung, Apple, Huawei, General Mobile, LG, Sony, Vestel, Casper, Reeder, Alcatel, Zte, Fluo, HP, Asus gibi güçlü markalarla iş birliği yapan KVK, 27 yılda yaklaşık 30 milyon cep telefonu, milyonlarca SIM kart ve milyarlarca kontör kartı ve operatör ürünü sattı.

Xiaomi hangi markanın yan ürünü?

POCO, Çinli elektronik şirketi Xiaomi Corporation’ın alt markasıdır.

Xiaomi garanti servisi nasıl gönderilir?

İLETİŞİM Xiaomi Türkiye Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26. E-posta: Satış Sonrası Destek service..com. Siparişleriniz için: service.tr..com.

Xiaomi ekran değişimi kaç TL?

MODEL DEĞİŞİKLİĞİ FİYATIXiaomi Mi 5splus750 TLXiaomi Mi 5×750 TLXiaomi Mi 5pro750 TLXiaomi Mi A1750 TL6 satır daha

Xiaomi ile Redmi aynı firma mı?

Redmi, POCO ile birlikte Çinli elektronik şirketi Xiaomi’nin bir alt markasıdır. İlk olarak Temmuz 2013’te bütçe dostu bir akıllı telefon serisi olarak duyuruldu. 2019’da giriş seviyesi ve orta seviye cihazlarla Xiaomi’nin ayrı bir alt markası haline geldi.

Xiaomi garantiye nasıl verilir?

Doğrudan götürebilirsiniz, aslında götürmelisiniz. HB’ye gönderirseniz, size kendiniz teknik servise götürmeniz/göndermeniz gerektiğini söyleyeceklerdir. Türkiye’de teknik servisi olmayan ürünler, satın aldığınız ithalatçı firmaya gönderilecektir. Mümkünse, yakınınızdaysa teknik servisle şahsen iletişime geçin. Çok daha hızlı bir çözüm bulacaktır.

Distribütör garantili ne demek?

Bayi garantisinin kapsamı Bayi garantisi, teknik desteğin üretici tarafından sağlandığı bir garanti türüdür. Dolayısıyla, resmi bayi garantisi ne anlama geliyor sorusuna şu şekilde cevap verebiliriz: Bayi garantili bir ürün satın aldıysanız, marka onarım ve yedek parça değişimi sunar.

Xiaomi Türkiye garantili olduğunu nasıl anlarız?

Garantili Xiaomi Türkiye Cihazları Garanti talebi sırasında sizden cihazın IMEI bilgisi istenecektir. İletişime geçmeden önce telefonunuzun arama ekranından veya kutunun arkasındaki IMEI alanından *#06# tuşlayarak bu verilere erişmenizi ve hazır bulundurmanızı öneririz.

KVK garantili ne demek?

Kişisel verilerin kontrolü yoluyla özel hayatın gizliliğini ve bireylerin hak ve özgürlüklerini korumayı ve bu konuda farkındalığı artırmayı amaçlayan bir yasadır. Kişisel verileri işleyen tüzel ve gerçek kişiler, kanun kapsamındaki yükümlülüklerini ortaya koymalı ve uyacakları kuralları düzenlemelidir.

Xiaomi çakma olup olmadığı nasıl anlaşılır?

Bu servis, mobil cihazınızın yasal olarak ithal edilip edilmediğini ve cihazınızın IMEI numarasını sorgulayarak kaybolup kaybolmadığını/çalınıp çalınmadığını öğrenmenizi sağlar. IMEI numaranızı, cihazınızın çevirici ekranında *#06# girerek bulabilirsiniz.

Xiaomi yetkili servise nasıl gönderilir?

Xiaomi Türkiye Müşteri Hizmetleri: 0 800 621 22 26. E-posta: Satış Sonrası Destek service..com. Siparişleriniz için: service.tr..com.

Xiaomi garantiye nasıl yollanır?

Direkt götürebilirsiniz, götürmelisiniz. HB’ye gönderirseniz, teknik servise kendiniz götürmeniz/göndermeniz gerektiğini söylerler. Türkiye’de teknik servisi olmayan ürünler, satın aldığınız ithalatçı firmaya gönderilir. Mümkünse size en yakın teknik servisle iletişime geçin, çok daha hızlı bir çözüm bulurlar.

Viomi hangi servis bakıyor?

0 850 886 80 80 numaralı yetkili servis hattımızı arayarak ürünlerinizle ilgili teknik destek alabilirsiniz.

Xiaomi fatura olmadan garantiye girer mi?

Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için, üzerinde satış tarihi ve kullanım kılavuzunda bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi zorunludur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

escort bursa şişli escort Gaziantep Merkez Escort